AMICS PER SEMPRE

Aquí teniu la lletra i la música de la cançó "AMICS PER SEMPRE" que prepararem per gravar i utilitzar al Lip Dub que farem a l'escola amb motiu del projecte de les Olimpíades.



AMICS PER SEMPRE

Jo, no necessit ni parlar amb tu
perquè ja sé que tu ja saps molt bé com som
tu m’has conegut de sempre.

Tu, quan mires els meus ulls i veus
tot el que pens dins el meu cap i no puc dir
jo t’he conegut de sempre.

Amigos para siempre
cantem junts S’hort des Fassers
Amics per sempre
i amb amor per als demés
Friends for life
Des d’Alcúdia a tot el Món
Amigos para siempre.

Cantem junts i sempre fort
la gent aquesta cançó
si estam tots junts
i podrem fer-ho sempre tot
dins de noltros saber treure el millor,
Amigos para siempre.

Sí, me queda molt per viure amb tu
molts bon moments que podrem junts ben compartir
així jo vull viure per sempre.

Sé, que algun dia no hi seràs
però també sé bé que mai oblidaràs
que serem ben amics, per sempre.

Amigos para siempre
cantem junts S’hort des Fassers
Amics per sempre
i amb amor per als demés
Friends for life
Des d’Alcúdia a tot el Món
Amigos para siempre.

Cantem junts i sempre fort
la gent aquesta cançó
si estam tots junts
i podrem fer-ho sempre tot
dins de noltros saber treure el millor,
Amigos para siempre.


Comentaris